Gastvrijheid

Gastvrijheid is de ander oprecht het gevoel te geven welkom te zijn.
Het gevoel van gastvrijheid gaat om een beleving van de ander en het contact tussen mensen.
Wanneer een organisatie de mens centraal stelt en gastvrij is naar zijn gasten en zijn medewerkers zullen gasten eerder terug komen en ambassadeur worden van het bedrijf.

Wij geloven dat wat je geeft ook terug krijgt en wanneer je iets vanuit jouw passie doet je dit ook uitstraalt en overbrengt op de ander!
Hoe mooi is het als je net iets extra’s voor een ander kunt doen waardoor JIJ een WAUW-moment achterlaat, en je een fan van jouw bedrijf hebt gemaakt.

Want het gaat niet altijd om WAT je doet maar veelal ook HOE je het doet.

 

Mensen vergeet wat je hebt gezegd, ze vergeten wat je hebt gedaan. Maar ze vergeten nooit het gevoel dat je ze hebt gegeven. -Maya Angelou-

 

Lees Soraya haar verhaal
Gastologie spel in de zorg